tisdag

hade grymt kul i fredags i örebro. började med förfest hos sara i nya lägenheten, sen drog vi vidare till strömpis och avslutade kvällen på en liten skum pizzeria. hade sjukt kul iaf, borde lätt göras om!

idag har jag vart i skolan, sen fixat lite grejer, bland annat hämtat ut ett paket från H&M, mjukisbyxor och bikini. dock vet jag inte om jag ska ha kvar något. blev grymt besviken på bikinin, den hade inga inlägg och den satt konstigt. såg lite ut som en pojke i den :( haha. nejmen, inte så praktsikt med en vit bikini utan inlägg heller... skit också. MEN! inga sura miner här, för.. bambabam... 30 seconds to mars kommer till peace and love!!!! kan inte beskriva hur glad jag blev när jag hörde det. HELT SJUKT. jag ska fan beställa biljett så fort jag får pengar. wiee, grymt glad, nu ska jag åka till eskilstuna och fixa grejer. sen dubbeldanspass med ragga. och imorgon är vi lediga från skolan! galet. ha det bäst, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0