search and destroy

tröttheten, haha. var ute på b&s igår, första gången man faktiskt haft kul där. så det var najs. kom precis hem från ett möte på kommunhuset om att driva sommarföretag. jag och rosanna funderar ju på att fortsätta med vårat UF och det här verkade ju bra, bra människor och så vidare. kommer bli kul!

sportlov nu också, dåligt skönt. ska fixa mitt rum under lovet, längtar tills det är klart, shit vad fint det kommer att bli. längtar tills det är klart, hihi.

annars då, mina vänner var här i fredags och myste. kollade skräckfilm, fyfan säger jag bara. åt ost och kex, sjukt gott japp. sen låg vi och snackade tills klockan var halv fem, märks att vi inte träffats så där på ett tag, haha! mysigt värre var det i alla fall. nu ska jag städa mitt rum och sen fara in till köping igen. hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0